Suknie ślubne - absolutnie najpiękniejsze

Dzisiaj przypadkowo natknęłam się w internecie na przecudną suknię ślubną, którą miałam okazję oglądać "na żywo"i byłam nią absolutnie zachwycona. Goście oniemieli na widok tak ubranej panny młodej, faceci wstrzymali oddech, generalnie wszystkich zamurowało..
Od tej pory jestem WIELKĄ fanką projektanta tej sukni Manuela Mota i bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam dzisiaj tę suknię.
Suknie są szykowne, proste, eleganckie i NIESAMOWICIE ORYGINALNE.
Zresztą oceńcie same:jeśli podobają się Wam tak samo bardzo jak mnie, podaję link, gdzie można je kupić:
kliknij tutaj.

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- napisz co Ci się podoba, podziel się z innymi tym co myślisz o tym pomyśle? Dzięki!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.