iBeauty.pl

i kosmetyki
i makijaże
i fitness
i super konkursy
i świetne porady
i nowości z urodowego świata
napisane lekko, przystępnie i co dzisiaj nieczęste: INTERESUJĄCO!!!

dzisiaj jest dzień na smakołyki z sieci i do takich niewątpliwie należy portal iBeauty.pl
Kiedy go odkryłam, pomyślałam sobie, że czyta się go jak świetne babskie pismo urodowe (niech żyje internet! kiedyś przyjdą czasy, ze drukowane gazety znajdziemy tylko na strychu albo kupimy w... sieci, jako antyki...).

Ja znalazłam sobie tam nowy podkład, dzięki któremu mam wreszcie szansę przestać wyglądać jak po opalaniu przez sitko...hmmm, spróbuję..

I boooskie, ale to ABSOLUTNIE boskie cienie do powiek, a właściwie błyszczyk dający efekt "mokrego" makijażu. Chanel, tylko cena zaporowa...Może napiszę list do Świętego Mikołaja...?

Każda Panna Młoda i nie tylko z pewnością znajdzie coś dla siebie na ten szczególny dzień oraz na dni przed Wielkim dniem, aby wyglądać najpiękniej w swoim życiu.
SZCZERZE POLECAM do poczytania!
link do portalu: ibeauty.pl

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- napisz co Ci się podoba, podziel się z innymi tym co myślisz o tym pomyśle? Dzięki!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.