Prezenciki idealne dla gości ślubnych

W znalezionym ostatnio przeze mnie, wspominanym już wcześniej sklepie Sakramento.pl natrafiłam na kategorie z upominkami dla gości. Ogólnie zauważyłam, że teraz na ślubach takie prezenciki dla gości są już właściwie koniecznością. Na każdym weselu, na jakim miałam ostatnio okazję być, goście dostawali jakieś małe niespodzianki. Para Młoda często popuszcza wodze fantazji i niektóre upominki są naprawdę zaskakujące :) Okazuje się jednak, że ta moda rozprzestrzeniła się już nie tylko na śluby, ale też na różne inne uroczystości. Przeglądając prezenciki komunijne, stwierdziłam, że wybór jest naprawdę duży i rodzice komunijnych dzieciaków mają naprawdę w czym wybierać. Niektóre z tych upominków są jednak na tyle uniwersalne, że z powodzeniem można wykorzystać je też przy innych okazjach, w tym na weselu. Znalazłam na przykład śliczne pudełeczka z bardzo ładnymi grafikami, które idealnie pasują na wesele. I są nie tylko w kwadracie, ale nawet w kształcie serca, czyli na ślub w sam raz :) Innym przykładem są przesłodkie aniołki w celofanowych woreczkach. Woreczki są jeszcze przewiązywane kokardkami i samemu można wybrać ich kolor. Czyli upominki mogą być dopasowane do koloru pozostałych dodatków na stole. oprócz aniołków w woreczkach, spodobały mi się jeszcze szklane, stojące aniołki, które trzymają czerwone serduszko. Obejrzyjcie - polecam :))






Sklep ślubny: zobacz dekoracje na ślub i wesele

Trend Book 2013: zobacz najnowsze trendy w dekoracjach ślubnych i weselnych

Facebook: dołącz do nas

YouTube: zobacz nasze filmy

Blog: czytaj od początku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- napisz co Ci się podoba, podziel się z innymi tym co myślisz o tym pomyśle? Dzięki!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.