Wyniki konkursu - ZWYCIĘZCY!!!!

Oto zwycięzcy naszego konkursu w którym prosiliśmy  o wypowiedzi na temat:
- jeśli jesteś po ślubie - jaki moment na ślubie zapadł Ci najbardziej w pamięci i dlaczego? 
- jesteś przed ślubem - z czym nasz największy problem?
 
Oto najciekawsze wypowiedzi, które nagradzamy najnowszymi książkami Jolanty Kwaśniewskiej "Lekcja stylu dla par":
 
 
 




1 miejsce:
Monika :
Jestem przed ślubem i największe z czym mam problem to to, że nie mogę się go doczekać! A zaraz za tym, wybór sukni ślubnej. Koszmarów na ten temat jeszcze nie mam, ale czuję, że może to nastąpić lada dzień. Na początku katalogi mody ślubnej i dziesiątki stron internetowych oglądałam z podnieceniem i radosnym zniecierpliwieniem. Jednak im więcej zdjęć przyswajałam, tym bardziej miałam ochotę się po prostu odwrócić na pięcie i pozostawić temat samemu sobie. Bo jak czytam na aukcji internetowej, że sukienki nie można przymierzyć, czyli kupuję ją tak naprawdę w ciemno, to ogarnia mnie lekkie przerażenie (co gorsza, takie sukienki najbardziej mi się podobają). Co jeszcze bardziej frustrujące, być może takie są teraz trendy, większość modeli to pofałdowane pyzy i bezkształtne kluchy (i naprawdę nie mam nic do produktów mącznych).
Im bliżej ślubu, tym w większą panikę popadam, ale po cichutku sobie marzę, że gdy zamyślona będę sobie kroczyć po mieście, wypatrzy mnie Maciej Zień i krzyknie:
-Hej ty! Mam dla ciebie idealną sukienkę z mojej najnowszej kolekcji!
I to właśnie byłoby IDEALNE rozwiązanie mojego problemu... :)

2 miejsce:
Sandra W.
Kochane ślubnezakupy.pl!
    Jestem już szczęśliwą mężatką. Cały ślub był niesamowitym przeżyciem, mnóstwo przygotowań, a później ulga, że wszystko wyszło jak chcieliśmy.
    Najbardziej wzruszył mnie moment podczas przedślubnej rozmowy z księdzem... ksiądz zadał nam wtedy każdemu z osobna pytanie: "Czym dla Ciebie jest miłość?" Miłość to dla mnie zrozumienie, radość, ciepło, dzielenie się, uśmiech, bycie razem, szczęście, trwanie... bardzo wzruszył mnie ten moment, bo w tym ferworze przygotowań często zapominamy o najważniejszym fakcie, o tym co jest najistotniejsze w tej chwili... o tym, że to my i cudowne uczucie miłości -  są podstawą przeżywania tego dnia.
    Sobie, mojej drugiej połówce i każdemu, życzę trwałej, pełnej ciepła i zrozumienia, głębokiej miłości :)
  
3 miejsce:
Marlena R. :
Jak każda Panna Młoda chciałabym by mój ślub był wyjątkowy.
Dlatego stworzyłam listę, co kiedy, za ile i jak, przeglądam strony w internecie.
Jest tyle inspiracji, pomysłów, że nie zliczę ile razy zmienialiśmy wizję naszego ślubu.
Najtrudniejsze okazało się wybranie motywu przewodniego. To pod niego ma być dostosowane wszystko: zaproszenia, dekoracja kościoła, sali, dodatki.
Miały być motylki, pomarańcze itp. No, ale mój Pan młody do niczego nie był przekonany. No cóż, trzeba było iść na kompromis i wspólnymi siłami po wielu rozmowach, przejrzeniu wielu inspiracji wybraliśmy motyw drzewa w dwóch kolorach fioletu i jasnej zieleni.
Teraz grafik przygotowuje nam projekt wybranego drzewka, które będzie na zaproszeniach, księdze gości, winietkach itd.
Mamy nadzieję, że spełni on nasze oczekiwania i problem zostanie rozwiązany:)

4 miejsce:
Karina S. :
22. września tego roku biorę ślub :)
Największym problemem przy organizacji okazała się lista gości. Nagle się okazało, że moja rodzina oraz rodzina mojego przyszłego męża składa się z tak wielu osób, że nie mamy jak zaprosić bliskich znajomych, aby zmieścić się w 100 osobach. 
W życiu nie myślałam, że w tym temacie może być taki problem! Sądziłam, że to będzie najszybsza i najprzyjemniejsza część przygotowań.

Do wszystkich książki zostaną wysłane jak tylko otrzymamy adresy do wysyłki. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy na naszą stronę, kolejne konkursy w przygotowaniu:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- napisz co Ci się podoba, podziel się z innymi tym co myślisz o tym pomyśle? Dzięki!